Halsfluss...

Ja då hade man halsfluss och kan inte sova igen, man ska ju sova mkt nät man är sjuk men som vanligt så blir det att ma sover på dagarna och är uppe på nätterna...
Var till läkaren förra veckan och då fick jag cocilana och de skulle vara något hostdämpande, men det funkade inte så jag var till läkaren idag igen och då kom de fram till att ajg hade helasfluss och streptokocker eller hur de stavas... Jag fick självklart pecillin (eller hur de stavas) så nu sitter jag hemma med massa tabletter och ska svälja dem och hoppas att man blir bättre...
Men det värsta av allt är att det gör så himla ont när jag sväljer så jag vill inte svälja tabletterna men ändå gör man det...

Ja men nu ska jag krypa ner i sängen och slå på en film som man kan somna till kanske... Ska försöka komma upp i tid imorn så man slipper vara vaken hela nästa natt oxå... =P Drygt men man måste komma i form för skolan.. =D


Kommentarer
Postat av: ewa

Har ny blogg vännen.

2009-12-13 @ 13:43:32
URL: http://ewatuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback