Anmälan my ass!!

Du är ju dum på riktigt om du tror att du kan anmäla mig för, förtal... haha
Han tror att han är såå himla smart, hota med att polisanmäla mig, de skulle han inte komma långt med...
Men jag var snäll och tog bort hans namn, men det spekr ingen roll... haha
Jag säger då bara en sak... I***T!!!
Nog pratat om det... nu över till något som är lite roligare... =D
Jag sitter och pratar med Per på msn och bestämmer lite om hur vi ska göra den helgen som jag kommer ner till stckholm och hälsar på honom =D
Miss you my darling <3

Lite planering är bra att ha... =P
Det kommer att bli en rolig heg hoppas jag... men man vet ju aldrig ... hihi
Idag så har jag inte gjort så himla mkt, var ute och gick en långprommis med Maja, Tyra, Mikka, Sally och Zingo... det var väldigt treligt solen sken och det var bra väder =D
något som man måste göra igen ;)

Imorn ska jag åka till Näset och byta lite grejor på bilen, jag ska fixa så mkt jag kan själv... =P
men det är faktiskt en hel del som jag kan själv, det är mer än man tror... hehe får se till att ha kameran med mig... =P

När jag kommer hem från näset så ska jag ta det lugnt med Jimmie sen ska vi åka ner till Timmie och kolla å film, jag, Jimmie, Sandra och Timmie... kommer att bli sååå himla mysigt =D

På onsdag är det McDonaldsdag igen så då är det dax för mig och Mikka att hnga på Donken, denna gången ska Sandra med, men jag ska ge henne förbud mot att dricka... förra gången så hann vi inte sitta så länge som jag ville, men dennna gången ska jag protestera om det inte blir som jag vill... haha
Men det kommer att bli toppen...

NATTENS BILD:
Idag har vi rullat i snö... hehe det var väldigt roligt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback