Jobbat idag...

Idag har jag jabbat på Sörbergeskolan, det var skönt att få jobba lite igen... =D var längesedan so jag gjorde det om man inte räknar med att jag var på Vivsta och jobbade igår. =P
Jag hade först åtootna och sen sista timmarna så hade jag sjuorna, det var väldigt trevligt, en helt klart underbar och rolig klass..
Det började med att de jobbade lungt och skänt sen blev det frågeställning med mig som offer.. =P
Det blev alla möjliga frågor och jag svarade på de som jag kunde svara på... hehe...
Men jag fick i alla fall tillsägelse att skriva in deras namn för de ville komme med men eftersom jag onte vill lämna ut deras namn eftersom de går i sjuan så får jag helt enkelt skriva att F och S var roliga och trevligt, även H, J, A och E var väldigt trevliga de var de som ställde de flesta frågorna till mig... =P
Jag slutade runt två för jag slog ihop deras dubbeltimme så fick de sluta tio min tidigare =) alltid skönt att sluta tidigare...

Igår var vi på Ikea och Sandra skulle handla lite kläder men det slutade med att vi åkte in til stan och köpte förköpsbiljetter till Lyset på fredag =D Vi blir hela gänget, Jag, Madde, Mikkah, Maja och Sandra... Jag ska köra Sandras lilla kärra.. =P
Men nu ska jag åka hem till Mikkah och prata med henne en stund innan jag ska till Sandra och väcka henne hon har ju jobbat natt, när hon har vaknat så ska vi åka in till Birsta och storhandla en massa kläder tills imorn...


Kommentarer
Postat av: FREDRIK

HEJ Malin jag är stolt att få stå med =) så tack så mycket :P Snygg blogg :D Ha det bra hej då :D

2009-02-26 @ 19:11:38
Postat av: Sofia

2009-02-27 @ 09:54:52
Postat av: Henrik

Tja malin jag älskar dig väldigt mycket, du har varit i mitt liv sedan jag kunde gå jag älskar dig och jag vill att vi alltid ska vara tillsammans!

När jag grinar kan jag veta att du står där och tröstar mig när jag har tappat bort

2009-02-27 @ 09:56:43
Postat av: Henkrik

skämta bara

2009-02-27 @ 09:56:59
Postat av: Majja

Ha ha, galet :P

2009-02-27 @ 13:14:42
URL: http://mariakex.blogg.se/
Postat av: SOFIA

vilken rolig blogg du hade malin stolt att få stå för S.et i din blogg!ZD

2009-02-28 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback