LYSET!!! fredagen den 27 februari

Igår var det så himla jävla kul...haha, skulle lätt kunna göra den kvällen igen =P
Det började med att jag och mamma gick på stan, jag köpte lite grejor, som örhängen och grejor till Sandra som tack för att jag får låna hennes bil... =D
När jag kom hem från stan väckte jag Sandra så hon och Mikka åkte till Stavreviken, jag och Maja gjorde oss i ordning hemma hos mig och Sandra och Mikka hemmes hos sig, när klockan var sju kom Mikka och Sandra till mig och Jimmie så då åt vi alla fem, pommes med kyckling och b-sås... jätte gott.. =D
Sen var det förfest som gällde... =D Det började lugnt poch skönt sen skulle Jimmie och Tommy vara med, efter det skulle v i åka till Madde i ljustadalen och fortsätta förfesta... =P
Vi var sex stycken i bilen =P lite olagligt men det gick bra i alla fall... =P Vi kom in till stan kvart i tolv, gick i på lyset och började våran helkväll, det var så himla rooligt, jag tror inte jag har dansat och släppt loss så himla mycket på länge, var så himla kul...
Runt halv tre åkte vi till Subway och beställde mackor sen åkte vi på MAX och beställde mat och där åt vi gott sen åkte vi hem så vi var hemma runt halv fem =P
Lite sent men det var en av de bästa kvällarna på länge... =D
Några bilder fick jag så klart men jag var inte så duktig på att knäppa foto igår, men det kommer några i alla fall =P
De flesta av bilderna är från ferfesterna. =P
Förberedelsen inför Fredag!!










Ikväll ska vi skjutsa folk, så det blir ju stan så klart, sen efter det så ska vi hämta Madde, =P
Hon ska ju också vara med =)
Hoppas denna kvällen blir minst hälfen så rolig som igår så blir jag helnöjd... =D


DAGENS BILD:
Mitt snygg självfall om jag inte gör något mer håret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback