Mysfredag i soffan...

Idag är det fredag och jag och Jimmie hade planerat en myskväll i soffan med film och popcorn. =D
Sen frågade Mikka om hon och Johan kunde komma de oxå så då blir vi fyra stycken =P
Det kan bli minst lika mysigt de oxå...
I onsdags blev det väldigt trevligt, vi var fyra stycken som åkte och kökade på McDonalds så det var kul, vi började allihopa med en varsin Happy Meal, för att få det söta lilla djuret som man fick med =P
MEn det roligaste av allt var att vi först åkte till MAX för att beställa en varsin dipp som vi sedan tog med oss till McDonalds, vi var riktigt busiga, fick sätta oss någonstans där personalen inte kunde se oss, så jag som beställde smält oss tog det på min Cheesburgare och det var hilma gott tror jag ska göra det igen någon gång. =P
När vi hade ätit klart Happy Mealen och våran glass åkte vi in till stan, Maja och Madde fick för sig att vi skulle gå in på Irish så det gjorde vi, det var hilma mycket filk där för att vara en onsdag, sen åkte vi på en gång och hamnade ute hos Sandra i Nacksta pratade med henne och sen åkte vi hem för att sova...
Torsdag så klev jag upp ått för at ringa en massa samtal det slutade med att jag fortsatte vara vaken resten av dagen, inte lönt att sova när man väl klivit upp. =D
Torsdagen var den dag som jag har fått ut mest av på hela veckan, har inte hunnit med så mkt på en och samma dag på länge... Det var skönt att känna att man gjort någon nytta... =D
På kcällen åt jag och Jimmie fin middag och hade det mysigt se kom Mikka och vi kollade på en film, sen var det dax att sova, kände hur trött jag blev. =P
Idag skulle jag kliva upp nio men jag sova en timme till och sen klev jag upp och fixade med alla papper som jag skulle fixa med och sen kom Mikka runt tre och vi åkte till Birsta där köpte jag ett par Jeans, svarta och väldigt billiga, rea är ju toppen.. När vi kom hem så lagade jag mat till mig och Jimmie sen käkade vi och sen runt sju tiden så mötte jag Maja vid bussen och jag och hon gick till affären och handlade lite små saker som behövs till helgen... Vi gick då även med Zingo, jag är ju hundvakt nu i några dagar... =D
Så nu är det dax för mig att slänga mig i soffan och njuta medans vi kollar på en film tillsammans... =D

KVÄLLENS BILD:
Lilla söta Zingo när han sover.. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback