Onsdag mitt i veckan...

Nu är det onsdag igen och jag och Mikka ska åka på vår vanliga McDonaldskväll, men det speiella med idag är det att Madde ska med och även Maja om hon kan =D
Igår var jag och Mikka till Birsta vi hämtade hennes telefon och beställde ett nytt sim-kort till henne, för hennes sim-kort har helt plötsligt utan anledning gått sönder... konstigt som bara den, men nu är det ett nytt på väg i alla fall... =D
När vi kom tillnbaka till Timrå så åkte vi hem til mig och kollade upp det där med skolan och vart jag skulle plugga, som jag skrev i mitt förra inlägg... Efter det jobbade jag sen åkte jag hem och käkade, efter det kom Mikka till mig och sen kom Johan och till sist kom Maja, jag hade glömt att jag och Maja skulle ut och gå med Tyra på kvällen så Mikka och Johan fick kolla lite på TV medans jag och Maja gick med Tyra... =D
När vi kom in igen åkte jag och Mikka ner på ICA och köpte gotta till filmen, det blev då inte mkt men det räckte..  =P
Sen kollade vi på filmen "säg att du älskar mig" den var riktigt bra, men på voissa ställen så blev jag så irriterad på filmen, det är en typisk film som man skulle kunna visa i skolan för högstadiet eller liknande...
När filmen var slut packade jag min väska sen åkte jag och Mikka hem till henne, jag sov där inatt, för att jag skulle följa med henne till Ljustorp och lämna lite grejor... När vi kom tillbaka så bjöd Mikkas mamma på mat och det blev stekt potatis med kötbullar så himla gott, var länge sedan jag åt stekt potatis... =P Mikka kände dock ingen smak men det gjorde inget sa hon.=P
Efter det bestämmde vi oss för att göra ett snabbesök på Timr¨Gymnasieskola, då träffade vi Karin och hon sa att vi skulle komma på deras student den 11 juni, jag ska försöka göra det, men jag tror inte att vi hinner, för Danne tar studenten den 12 så jag får välja mellan Jimmies lillebror eller min egen och då blir det ju så klart min egen... =D
När va varit där pkte vi till Cissi och hämta mina sedan länge glömda solglasögon, jag fick även med mig en kluring, den var väldigt rolig, men jag kommer att bli tokig på den för jag kommer inte släppa den förrens jag har löst den...
Runt tio över ett åkte vi och kollade på en lägenhet, sen när vi åkte tillbaka så skulle jag åka upp för en liten backe som inte var sandad, det var himla stora problem, men jag kom upp i alla fall annars hade jag inte suttit och bloggat nu... =P

Om en och en halv timme så ska jag, Jimmie och Mikka åka och hjälpa Johan med hans soffa... =P bära lite och så..
Men nu ska jag och Mikka kolla igenom lite kläder som hon har på sitt rum och inte vill ha kvar eller som inte passar osv...
Ha en fortsattr trevlig kväll =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback