Fest hos Sandra och Peter

Ja nu ar det ett bra tag sedan man skrev, men nu gör jag det i alla fall.. =D
Igår var det fest hos Sandra och Petr de kom hem från Grand Canaria i onsdags morgon =P
Så det blev ju väldigt mycket alkohol kan jag lova...
För en gång kull så drack jag =D Sandra hade fått för sig att hon skulle fylla mig =P
Men jag tror det var Peter som lyckades bäst med det =P
Han bjöd på Absinthe och strohrom, =) Jag trodde aldrig att jag skulle ta det me det gjorde jag =P
haha, illa illa, och dessutom så gjorde Sandra och jag en hel buffé med drinkar till oss själva, ett helst fat med glas med olika innehåll... haha
Sandra lyckades ganska bra igår kan jag lova... =)
Det hela slutade med att Hugge strippade, dansade, trillade nerför trappen och däckade.
Gustav åkte på irisch, Jimmie blev slagen av hugge ;)
Och jag och Sandra badade nakenbad i poolen, haha, det var det västa jag varit med om hahaha, så himla kul =P
Det var ju inte bara en gång, det blev två hahah!
Nu idag så kom jag upp till Sandra och Peter för jag ska hämta bilen, ställde den här igår, vi hade ju både mat och dricka och kläder med oss, vi satt ju ute i hela kvällen, eller fram tills vi skulle sjunga singstar, det var då hugge började med sin dansande striptease. =P Efter det gick det bara utför. =P
Nu sitter jag vid Peters dator och skriver lite medans Sandra damsugar, hjälpte henne städa lite idag med, för det är ju inget som man vill göra sjäv... Hon kommer ju att hjälpa oss när vi har haft våran inflyttningsfest den sista. =)
Idag ska jag bara ta det lugnt med jimmie och en film kanske..=)
Jimmie ska jobba imorn och jag ska tömma det sista från lägenheten innan jag hämtar mamma och äter med henne på eftermiddagen, vi ska åka och säga hej då till mormor hon åker hem till skåne imorn, men i september kommer hon upp igen, då flyttar hon hit =D

Men nog om det, nu är Sandra klar så jag ska vara lite social med henne och Majja som kom ner =P
Hoppas ni andra haft en trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback