Ändrade planer!

Idag vaknade jag med halsont och väldigt snuvig, men när jag kom på fötterna och fått i min lite nässpray, bisolvon och halstabletter och gurglat så mådde jag bättre.. =P

Det var bestämmt att vi skulle åka imorn tidigt på morgonen men nu känner både jag och Sandra att vi vill åka idag, så vi ska pcka ihop pch göra oss klar för att kunna åka ikväll, eller så fort som möjligt =D
Det kommer att bli sååå himla kul =D  Jag längtar verkligen tills vi ska åka =D

Men nu ska jag och Sandra åka och tvätte det sista som vi ska ha med oss innan vi åker..
När vi är klar med det ska vi städa ur bilen så ska vi packa in allt som vi ska ha med oss, kläder, alkohol, smink och skidutrustning. =D
ooohhh jag längtar som bara den tills vi ska pka, kan inte sluta skriva det =D

Se upp Borlänge här kommer vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback