Fångad av en stormvind...

...sjöng Carola i Melodifestivalen 1991.
Det känndes som om man skulle blåsa omkull då man var ute och gick tidigare idag, men jag klarade mig som tur var. =)

Om en stund så kommer Madde och då ska vi ut och gå en runda igen =)

Rundan som jag gick med Maja var ganska lång, vi började hemma hos mig (1) sen fortasatte vi runt rondellen (2) och vidar upp till OKQ8 (3). När vi kom dit gick vi in och köpte snus till Jimmie och sen begav vi oss vidare, vi gick upp till örnen (4) och sen vägen som slingrar sig ner (5). Tyra hade ganska roligt kan jag lova =D (6) När vi kom ner så gick vi genom tunneln och hem till Sandra för att hämta Zingo, han fick inte följa med från början för Sandra sov och hade inte hört när jag ringde på telen...
Efter att vi pratat med Sandra en stund begav vi oss hem till mig igen...
(1)  (2)  (3)
(4)  (5)  (6)
När vi kom in så kollade vi på lite av musiken som jag nyligen lagt till på min dator.
Jag hittade ett ovanligt album "Absolute Fjortis vol 1-3", visste inte att det fanns musik som hette så... haha Väldigt komiskt..
Jag blev även klar med mitt lilla projekt idag. =D äntligen!
Det är ju så att jag fick ett par högtalare av en släkting till Jimmie som jag har kopplat in i bilen. Men det har tagit sin lilla tid. För att kunna få loss den gamla högtalaren var man tvungen att plocka ut hela inredningen (7), men den värsta delen var att at bort fönsterveven, den hade jag störst problem med, men till slut klarade jag av det, så nu sitter det på plats (8)
och det låter bättre än förrut. =)
(7)  (8)

Nu ska jag gå och göra mig klar så jag kan hitta på något roligt ikväll =)


DAGENS BILD:
EGO?? Jajamen!!


Nedräkningen kan börja!
4 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe tack :) Kram

2009-03-22 @ 18:51:40
URL: http://gustavsmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback