Hemma från Borlänge

Ja du, det blev ju inte riktigt som jag och Sandra planerat, vi planerade om och bestämmde oss för att åka på kvällen/natten mellan söndag och måndag istället för att åka på måndagen.
På så sätt så kunde Sandra sova lite mer på dagen än hon skulle ha gjort annars. =P
Vi kollade på film med Cicki och Lars på kvällen, när den var slut packade vi in i bilen, och innan vi kom iväg från Cicki och Lars så var klcokan 23:40.
Vi åkte en till Gävle där stannade vi och tog en paus, så man vaknar igen. Sen åkte vi till Tönnebro och tog en timmes rast där, vi åt, nattamat och sen gick vi en runda med Zingo. =)
Vi åkte vidare och sen stannade vi i Iggesund, även denna resa. =)
Stog väöl en halv timme eller nått, bytte även förare där, sen var det bara sista biten kvar. =)
VI tankade på Shell i Hudiksvall sen var det bara att blåsa på hela vägen hem till Sundsvall, inte alls många bilar ute, var så himla skönt, men vi mötte väl ett tiotal lastbilar och körde säkert om lika många, men vi var äntligen hemma, runt halv fem och då lastade vi in alla våra grejor i lägenheten sen var det bara att hoppa i sängen och somna på en gång.

Igår vid lunchtid så ringde klev jag uopp och bestämmde mig för at åka in till Sminkaffären på BIRSTA men de hade stängt så det blev inte så...
Jag var med Olle en sväng loch sen träffade jag Maja och även Mikka en sväng till, sen kom Sandra förbi och Madde var också bort. =P
Alla kom förbi nu när de visste att jag var hemma... =D

Just nu sitter jag på jobbet och bloggar igen för jag hade ingen tid över igår, alla kom ju och hälsade på =P
Jag jobbar idag 8-16, imorn 8-16 och torsdag 8-17:15
Det är skönt att få jobba för jag tyckler det är så roligt..
Arbetsförmedlingen vill ju att jag ska söka fler jobb än de timmvikariat sdom jag redan har, jag vet ju inte vad jag vill jobba med så jag vet inte vad jags ka söka, men jag kommer väl på något sen =P

Nu ska jag återgå till min lilla rast på en halvtimme, ta lite te och sen är det dax att göra mellanmål till de små. =P
Jag tar väl mig tid att skriva lite imorn med, om jag kommer över en dator annars får det väl bli på kvällen.. =D

Imorn är det FÖRSTA APRIL!!!
Någon som har ett bra spratt man kan spela på mindre barn eller i en klass, på fritids eller nått, skulle vara bra om ni kom med idéer. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback