Måndag är långa dagar...

Idag har vi gjort en himla massor, det började med att jag vaknade när Jimmie klev upp och han skulle iväg på jobbet, jag sa till honom I SÖMEN att det inte var måndag och att han skulle sova igen.. =P
Men där hade jag allt fel.
När jag klev upp halv tio så kom Sandra och Mikka till mig, Sandra hade bestämmt att vi skulle åka och kolla påkläder som hn behövde inför helgen. Hon köpte en jacka, ett par vantar, ett underställ och en mössa.
När vi kom hem från "stan" så bloggade jag lite förra inlägget sen slängde jag in tvättt i tvättstugan och sen blev det jobb i tre timmar. Sandra som var så gullig hon ghängde tvätten till mig så jag skulle hinna tvätta.
TACK SANDRA!!!
När jag kom hem från jobbet klocken sex så tog jag det ugnt åt lite och sen gick jag och Maja en runda med Zingo, på vägen tillbaka så ringde jag Mikka och Olle de skulle komma hem till mig och kolla på film så det kom till mig strax efter åtta. Vi bestämmde oss för en film men den ville inte Madde se hon hade sett den, men hon gick med på det i alla fall.
Det slutade med att vi kollade på nån film med Duff-systrarna.. =P
När filmer var slut var det dax för mig att gå med Zingo och de andra att åka hem.. Vi stod utanför vid bilarna ca 20 min innan de kom någonstans, de varju tvungna att skrapa rutorna.. =D inte jag hehe
När jag kom in tillbaka till värmen så kollade jag klart på "Kyle XY" Jag hann inte se klart avsnittet som jag påbörjade förrut, men nu är det slut och det är dax för mig att sova...
Jag har tyvärr inga roliga bilder från helgen men jag får väl bättra mig til nästa gång.

Nu är det nästan omöjligt att få tag på min mamma, hon är nämligen i USA, hon åkte med flyg från Arlanda tio i morse så de är väl framme nu tror jag men jag kan ingenting om hur lång tid det tar eller så, men det har säkert gått jätte bra för dem...
Saknar dig redan mamma!!!

Nedräkning:
29 timmar och 30 min
Sen åker vi.. Yeeeyh


DAGENS BILD:
Sötnosen somnade i bilen då jag åkte hem i fredags =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback