Sjuka dagar...

Det här är det konstigaste jag varit med om..
Vi skulle gå på bio med johan i fredags men vi fick varken tag på honom eller att han ringde..
Så det blev ingen bio i fredags. =O
Vi som hade planerat det =(
Vi tänkte att vi skule skjuta på det, tills på lördagen men då fick vi inte tag på han helller, jag fattar inte vad det är som har hänt, han är lixom helt bort. =O =S
Men han dyker väl upp hoppas jag... Tråkigt värre...

Idag ska jag i alla fall jobba tre timmat, efter det så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men det märker vi då...
Hoppas alla har haft en trevlig helg, för det har i alla fall jag bortsett från att johan inte hörde av sig till Mikka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback