Vi är på väg..

...för vi ska möta, min allra bästa vän...
...så mjuk fin och ullig, han är jätte gullig...
...puh björn min nalle puh björn...
OSV

Nu ska jag skriva lite lägga in lite bilder och förhoppningsvid få ut något av det hela oxå..

Okej, vi börjar med Lördagen den 25april... Snabbfest hos Peter inte så många bilder men lite i alla fall...
ENJOY!!!




Lite Closeupps...



Lite vanliga bilder igen...




Kvällens "danspar"



Ja det är väl ungefär vad som hände..
En del blev fulla andra blev jättefulla.
Vi var även in till MAX och käkade på kvällen sen åkte vi hem, fast inte i min bil, för den har ju gått sönder igen som vanligt. Men det löser vi snart.

Sen kommer vi till nästa händelse. 29april.
Jag och Olle åkte upp till LV5 med Magnus och kollade på när de fixade bilar och sånt... =P vi satt på taket till och med himla roligt.. haha =D



Efter det kommer SISTA APRIL!!!
Då alla ska supa och vara fulla och glada och kolla på majbrasa =P
Det hela började hemma hos Olle, jag var dit efter mitt jobb, sen gick vi på ICA och köpte mat som vi tog hem till mig.
Sen kom Sandra och plockade upp oss för vi skulle åka ut till Peter han hade grillfest.
Det blev grillat och gott att dricka.. Jo jag drakc för ovanlighetens skull =P
Sandra tog sönder en gaffel, tur att det bara var plast. =P
Självklart blev det ju Tequila..
Sen var det dax för oss att åka vidare, Sandra åkte på jobbet och jag och Olle fick skjuts ut till Gravkullarna i Granlo där vi var på en s.k Piratfest.. =P
Efter ett tag kom vi på att vi skulle in till stan så vi började gå! Från granlo till MAX i stan.
Vi mellanlandade på Irish men det gjorde inte så stor skillnad, vi var ganska slut efter våran promenad i alla fall. =P

Magnus plockade upp oss i stan och vi satt och kollade på Mikkas fina körning fram och tillbka förbi MAX... =P

Sen hoppas vi fram till den 2maj.
Cruising i Kvissleby.
Malin Andreas och Thomas kom och hämtade mig runt tio, men vi gjorde ett mellanstopp så vi kom in till stan runt halv tolv... men det var okej för mig, inga problem alls var ett väldigt trevligt stopp, under omständigheterna. =)
Väl inne i stan fick vi veta att Kvissle var avstängt så vi pkte aldrig dit vi stannade istan och drack lite, busade bak i bilen och sen Skjutsade vi hem Andreas och jag och Malin busade på ännu mer, vi såg 5 killar snatta från Shell 7eleven, jagade dem lite, sen åkte vi hem när det hade blivit ljust... haha


Bilderna som vi knäppte kan jag lova inte är så trevlig att se med tanke på vad jag och Malin gjorde i baksätet.. =P
men huvudsaken är ju att vi hade kul i alla fall. haha

Den 3maj
Jag och Niklas var och kökade sen gick vi på bio, vi såg Wolverine. En så himla bra film, en som jag verkligen rekomenderar för alla som är x-men fans. =D

Den 5maj
Malin och Gustav kom förbi och vi gick en sväöng, var och hälsade på hennes farmor och farfar, vi var även en sväng till Mariedahlskolan, det var ett tag sedan man var där tillsammans, det var nog när vi gick i nian som jag och Malin varit där tillsammans sist. =P
Så m miånga godannen. hihi

Gustav är så himla söt. 1år och 4 månader gammal..

Den 6maj (idag/igår)
Jag har jobbat, och sen har jag jobbat och sen har jag kollat på film och bara slappat.
Åkte nyss med mikka då hon skulle skjuts hem nån så nu sitter jag vid datorn igen och ska strax sova så jag kommer upp imorn...


Snart är det fredag och jag ska då åka till H-sand för att gå på någon inför min untbildning till hösten, det är då de avgör om man får komma in eller om man får söka om, de bestämmer även om man ska gå en lång grundutbildning eller om man ska gå den korta, det får vi se då.

På lördag är det Cruising igen. Någon som ska dit??
Jag ska i alla fall så vi får hoppas på att vi syns där.. =)

KVÄLLENS BILD
Zingo fick åka släp, eller inte riktigt åka, men sitta i släp i alla fall. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback