Du vann..

Precis som han trodde så blev det..
Man ska inte ha några förutsägningar... det slutar bara illa...
Idag har jag varit i skolan och när jag kom hem åkte jag och Mikkah till Birsta och kollade efter min F**king J**la telefon, men den har fortfarande inte kommit, den var på väg sa dem... Fortfarande...
Efter det träffade vi Ewa och käkade med henne, sen gick vi och tog en kaffe tillsammans .. =D
Vi hade väldigt trevligt ;) Något som måste göras igen... haha
När klockan närmade sig sju åkte vi till biltema och mikka kollade efter en sladd =D sen bar det av till Magnus han kollade på Mikkas sterio, har inte prata med honom på länge men det blev en snabbis nu då...
Sen åkte vi igen och vi åkte hela vägen till Timrå där vi stötte på Tommy "Uffe" =D
Surra lite med honom men åkte vi och bowlade, han bjöd. =P TACK Tommy.. =)
Efter det åkte vi och skjutsade hem Tommy och jag hämtade min bil, sen bar det av hemåt. äntligen...
Sen har jag inte gjort så himla mkt... Prata i telefon.. Var ut och gick en sväng... Är ute för mkt.. haha får sluta röra på mig =P haha
Imorn blir det skola och plugg efter det ska jag hämta lite grejor och skjutsa lite grejor, sen blir det väl bara vara hemma =P haha

Men en sak som är säker, jag ska aldrig tvivla på ditt ord igen...
Du har verkligen visat vad du går för och att man kan ha dig som en riktig vän...
Tack för att du finns där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback