Förtidig födelsedagspresent!!!

Igår var jag och Mikkah ut till Tommy (mammas karl)s föräldrar och firade fars dag och födelsedag... =D
Men det jag inte visste var att Tommy hade fixat med en ny bil till mig, så jag fick en bil nyckel och en helöt ny bil..
För vi vet ju som sagt att den förra, forden, inte går som den ska...
=D
Jag lämnade forden på näset och åkte till midlanda för att hämta ut min nya bil =d
Och jag kan lova att jag ALDRIG i hela mitt liv varit så tacksam för något som det här, det kom inte en dag för tidigt att jag fick en ny bil... Den jag hade innan kan man ju inte köra längre...
Så igår åkte vi och koplade in ljudet i den och idag så tonade jag rutorna på den så nu är den fräsch och fin...
Bara att tuta och köra... =D

TACK TACK TACK mamma och Tommy för den nya bilen!!!!
Älskar er !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback