Om du bara visste...

Nu är det bara kaos igen, det är ju ingen som fattar någonting...
Det spelar ingen roll vad man än säger så förstår det inte...
Man kan säga en sak och man förklara varför man inte borde göra så och ändå blir det att personen i fråga gör tvärtemot om vad man ber...
Varför ska det vara så svårt att fatta... Jag menar, om någon ber mig om att inte göra en sak för det är jobbigt för mig och personen gör så, och personen sen går och gör det i alla fall, det är det väl självklart att man blir irriterad och sur eller förbannad rent ut sagt...
Att man sen inte kan hålla sig till sin vänner som man har och att man inte ens kan lita på dem det tycker jag inte alls om... Har man sagt något till någon i förtroende så borde det kunna stanna mellan oss, men det gör det tydligen inte, så hädanefter så kommer jag ju inte prata med dig o dessa saker i alla fall, så jävla less är jag...
Det finns så hemskt falska personer och det gör mig tokig.. Jag fattar inte ens hur man kan leva med sig själv om man beteer sig som vissa gör.. Om man får ut något sorts nöje av att se andra lida, det är ju sjukt för faan...
Och det här med att man tror att man kan hjälpa folk genom att lägga sig i och ge åsikter både det ena och det andra det gör mig verkligen tokig! om du verkligen bryr dig varför kan du inte bara stötta mitt beslut och ge mig stöd när jag behöver det, istället för att putta mig på den vägen som du skulle ha gått, vi är inte samma personer (som tur är) ge mig då lite tid och få hitta min egen väg..

Även att bilen är sönder eller var, den är temporärt lagad så jag kan ta mig till och från Timrå, men inge mer, längtar som faan tills jag får veta... resten =P

Idag ska jag och Mikkah äta med Ewa på Birsta kommer att bli väldigt trevligt hoppas jag =D
Ser verkligen fram emot det.. =)
Det är nog det enda bra som händer just nu.. Jaa och att jag var till Carro i måndags och surrade på som faan, det fanns hur mkt som helst att prata om ni ska bara veta... Jag hade trevligt som faan, och jag hoppas att vi kan göra det igen, kanske hos mig nästa gång =P
Igår kollade jag på DHW, det var väldigt bra avsnitt, även spännande... =D

Längtar som bara den tills snön kommer så man kan åka skidor och PULKA såklart! =D
men det dröjer nog inte så länge till hoppas jag =D

Ha en fortsatt trevlig kväll och dag och vecka... Jag ska göra så gott jag kan när det gäller den saken...


Kommentarer
Postat av: mamma kikki

Ja du Malin tyvärr omges vi av sådana människor som vi kallar våra vänner.. när man väl hamnar i kris eller knipa då märker man var de sk. vännerna står och framför allt vilka som är ens riktiga vänner.. dom man ska vara som mest rädd om..

Det tråkiga är att man ska behöva hamna i trubbel för att märka var "vännerna" står, och på vems sida..

love u :)

2009-11-04 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback