W.E.M.L

Fullt upp hela veckan då...
Städning, bakning, tvättning, och servic på bilen =P
Det blir massor som händer denna veckan...
Har du någonsin haft en dröm som har varit så verklig att du inte vetat vad du ska tro när du vaknat?


Till helgen så blir det utgång på fredag och på lördag så ska jag skjutsa folk och på söndag så blir det middag hemma hos mig, så blir det massa folk som ska komma, eller i alla fall familja och släkt..
Jag tror att det kan bli ganska trevligt.. =)
Idag håller vi på att finslipa våran rapport, så jag hoppas att den äntligen blir som vi vill ha den...

Igår var vi hemma hos mig och kollade på film.. =P Väldigt trevligt jag, M, J och J.. Efter vi kollat på filmen blev det en tripp till McDonalds och tog en cheseeburgare..

Jag börjar bli lite less på det här regnet, det borde snöa istället, det är två dagar kvar tills man fyller år och jag har alltid haft att det har snöat på min födelsedag så jag hoppas inte att vädret sviker mig iår, för jag vill verkligen ha snö, så man kan komma igång med alla vinteraktiviterer som man ska göra =P

Imorn kommer en del av besöket som ska fira mig och på torsdag så kommer en annan dag och på fredag ska vi hem till Mikka och fira henne, sen blir det som sagt utgång. =P

Nästa helg har jag däremot lite större planer hoppas bara att de går igenom så jag kan göra det som jag vill, men det märker vi då =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback