William Blake once wrote...

...There are things known and there are things unknown and in between are the Doors.



Man kan ha det kansk tufft ibland men så är livet... Man kan inte gå igenom allt enkelt..

Om det inte vore svårt skulle det inte vara värt att leva..
För att känna att man mår bra måste man oxå kunna känna att man mår dåligt,
för att känna att man tar sig upp måste man oxå kunna känna att man är långt ner...
Det är det som är det fina med livet, att man får klänna av topparna ibland...

Idag har jag varit jätte duktig och verkligen gjort mkt...
Jag klev upp sju, eller ja strax efter, sen åkte jag till skolan, välk i skolan så gjorde vi klart vår rapport, ÄNTLIGEN!!
Men som Niklas skrev till mig nyss så har vi nog gjort många små fel, men förhooppningsvis så duger den..
När vi slutade i skolan halv två åkte jag till Timrå bibliotek och lämnade igen en bok för att låna en annan (Ljudbok), efter det blev det ICA där jag köpte kaffe så jag kunde baka mina älskade kärleksmums=D
När jag kom genom dörren hemma var det bara att beges sig ner till tvättstugan på en gång, och när jag sen kom upp städade jag toa och gjorde middag till mig, när jag gjorde det var det dax för tvättstugan igen och när jag kom upp var det bara att vattna blommorna och ringa försökringsbolaget ang bilen. Så fort det var klart så började jag på att baka DUBBEL sats av kärleksmums, det blev lite för mkt smet för min lilla bunke, men jag fick det att funka.
Jag var till och med ner i källaren och hämtade en låda som jag kunde lägga mina färdiga kakor i =P
Det tog lite längre tid än jag räknade med men det löste sig och jag fick två långpannor med kärleksmums som nu står i frysen. När det var klart städade jag käket för det såg verkligen ut som ett bombnedslag, samtidigt som jag pratade med Cissi i en hel timme, det var kul att få prata med henne igen, saknar henne verkligen =D
Hoppas ni kommer upp snart så vi kan ses =D
När klockan närmade sig tio var det äntligen dax för Desperate HouseWives, för en gång skull såg jag det inte med Mikkah ;)
Och nu är det slut och det är även jag. men jag ska läsa en 14 A4 sidor lång rapport om "Behandling av fobier genom den kognitiva och den psykoanalytiska skolan", jag ska dessutom skriva stolpar till den som jag kan använda till skolan imorn...

Efter skolan imorn så kommer det folk som jag nämde tidigare, det kommer bli minst sagt trevligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback