- - - Mitt i natten - - -

Dagen idag har varit lite udda, åkte buss till skolan för att sedan få veta att vi ska jobba med något som vi egentligen inte skulle, men det hela slutade bra i alla fall..
Efter det så kom vi fram till hur vi skulle göra med gruppen vilket jag tyckte lät bra med upplägget på vårat arbete med mera...
Imorn ska vi spela in sista och första delen på våran film om Bipolär Affektiv Sjukdom..
Det kommer bli minst sagt intressant...
Efter skolan tog vi bussen hem och jag åkte på maxi för att köpa cocosfett, men när jag kom till kassan hade jag glömt kortet i bilen så det var bara tt gå ut och hämta det...

När jag kom hem efter Maxi lagade vi mat och myste lite... Det var meningen att jag skulle gå upp till kiosen och hämta ut mina böcker som jag beställt men det glömde jag och klockan blev mkt och de hade stängt innna jag kom på det..
När klockan närmade sig nio fick jag mess av Majja där hon sa att hon ville hitta på något komma ner och säga hej eller bara surra lite så Sandra skjutsade ner henne till mig innan hon pkte på jobbet...

Vi surrade lite skit och sånt, sen kollade vi på internet olika bilder som var himla roliga, till slut kom vi fram till att vi skulle ta en sväng till Sandra på hennes jobb, det är ju absolut inget ovanligt, är ju där väldigt ofta.. hihi

Nu har jag kommit hem och ska slänga mig i sängen för att sova, äntligen, kommer inte kunna sova många timmar men lite i alla fall...


Det som måste tas upp är ju det att en polisanmälan är inget man ska vara stolt över att göra, heller inget som man ska se fram emot.
Det är något som man ska använda sig av som sista utväg, och om man inte vet hur man ska göra i en viss situation så kanske det bästa är om man rådfrågar någon som kan hjälpa en att lösa problmet..
Om man använder en anmälan till något dagligen är det inge bättre än allt annat som man gör heller..

Man ska heller inte göra en anmälan på något som man inte har all fakta bakom...
Har man all info är det bara att göra som man känner för, men det bästa är ju att tänka efter före.
För har man väl gjort en anmälan kan man inte ta tillbaka den, det är ett beslut som man måste stå fast med, både i vått och torrt...


Jag gjorde nyligen en anmälan, men det var för att jag inte hittade någon annan utväg, när man hamnar i en återvändsgränd och inte kan hitta absolut någon annan väg ut, vad gör man då?
Det finns så många situationer som kan påminna om varann med det gäller att man ska kunna urskilja på de olika sammanhangen. Om man sen får en utskällning för att man har gjort det man tyckte var bäst är det något man får ta.
Men jag säger inte emot, men man ska inte anklaga folk för saker eller sånt som folk gör om man inte kan ta konsekvenserna för det sedan heller...
Konsekvens är en foljd av ens egna handlingar och det är något man har sig själv att skylla för...
Det gäller alla...

Jag vet att du inte tycker bra om mig (Du vet vem du är) men du om någon borde kunna ta det på ett bättre sätt. Du hade ju inte behövt slänga ur dig allt det där som du gjorde förra helgen, det var bara ren tur att jag kunde spela in allt du sa och lägga till det på min anmälan, men det oroar du dig säker inte för..
Du ska få söga och göra som du vill men andra får inte ens ha en åsikt om det ena eller det andra..
Du kan även få höra vad dina kompisar som var med dig hade att säga om dig, ta det inte som ett hot, men du borde kanske granska dina vänner innan du umgås med dem..
Du kanske ska fråga Madde vad hon sa till mig när du gick...

Och det här som du skriver om en anmälan på din blogg, jag tror jag vet att du vill anklaga mig eller Mikka men då kan jag tala om för dig att du har helt fel, vi har ingenting med dina kommentarer och inlägg att göra.. Så länge du lämnar oss i fred och inte drar upp en massa igen så ska de vara lugnt...
Jag har inte gjort någonting mot dig och skulle det vara så att du misstycker, ta det med mig öga mot öga iställlet då.. Du kan säkert komma på ett sätt att få tag på mig! du har ju frågat efter mitt nummer förrut, så du har det säkert redan..


God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback