Allt hänger på en skör tråd..

Ja nu är det ju som det är..
Ingenting blir som man vill här i livet, det spelar ingen roll om man sitter med de bästa korten eller inte, man får det ändå inte som man tänkt sig...
När man hamnar i en svcka med bara dåliga saker som kan det vara svårt att ta sig upp, men man gör i alla fall så gott man kan..
Det är bara strul med allt, man gör en sak för att man tror att man ska må bättre men det slutar i alla med att man mår sämre för att man gjorde den första saken som man egentligen skulle lagt åt sidan och ägnat sig åt en annan gång...
Just nu sitter jag och bloggar för att ajg känner att det är bästa sättet att få ut allt som man känner, jag skulle behöva någon att prata med, men vem man än vänder sig till så får dem det att låta så himla fel, jag kan inte ens förklara hur jag känner längre, allt är bara helt jävla värdelöst...
Om det nu finns ett bra svar på vad man ska göra med livet, det undrar jag, varför får man inte det svaret när man behöver det då...
Ikväll har jag sett DHW och försökt koppla bort allt men det går tamefan inte... Allt snurrar och för att få allt att sluta snurra så måste man prata och för att få prata så månste man kunna öppna sig för någon som man litar på..
Men om det inte finns någon som man kan prata med vad gör man då. Undantrycker man problmen eller skapar man bara annat att tänka på för att slippa tänka på de gamla problemen...
Tror att det kan vara så, man vill kunna sly från vardagen och jag vet hur jag ska göra det, men det är helt och hållet på fel sätt, man ska inte göra så...
Det bästa är om man löser de problem som man har och tar tag i det så man slipper frmtida konsekvenser.. De är det som oroar mig mest, framtida konsekvenser, vad de har för påverkan på mig och hur det kommer att påverka min situation som jag sitter i just nu, men jag tror att det kommer att lösa sig nån gång, men just nu är helt fel tillfälle...
Jag tror heller inte att jag kommer att kunna lösa det själv, när dety uppstår ett problem eller en komlication som denna så måste båda inblandade prata om det eller åtminstone se problemet och kanske erkänna vad man ska gör. Prata är kanske inte allas starka sida, men just nu skulle jag behöva det...

Allt hänger på en skör tråd... och det finns ingenting jag kan göra åt det...

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hej gumman! Men hur är det egentligen? Det låter som att du har det riktigt jobbigt nu. Jag hoppas och tror att vad det än är så kommer det att lösa sig. Jag vet att du är stark Malin! Jag vet att vi inte har pratat på länge, men jag ställer gärna upp för dig! Det kan vara bra att få lite nya perspektiv på saker. Tyvärr så jobbar jag riktigt mycket nu. Men jag hoppas att det lättar snart. Annars har jag telefon och mail. Ring/maila gärna om du känner att du vill prata. Många styrke kramar! /Kamilla

2009-10-21 @ 07:32:00
URL: http://kamillaans.blogg.se/
Postat av: ewa

Nämen.. Låter inge bra alls det där.. =( Hoppas det blir bättre. Och angående fika träffen så är jag sjuk nu, men är liite på bättringsvägen iaf. =) men, vad säger du om lördag då? =) Ta hand om dej.

2009-10-21 @ 16:55:20
URL: http://ewad.blogg.se/
Postat av: Bea

lillgumman då, lät inte nåe vidare. :(

2009-10-25 @ 01:02:37
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback