Blankt..

Veckan har varit bra, det har hänt mkt, men inget jag orkar skriva om..
Igår var jag på stan med en väldigt gammal kompis, har inte setts på hur länge som helst, därför blev det väldigt roligt att umgås =D

Träffade även A och M, =P
Vi hade hur trevligt som helst..
Vi började kvällen i Timrå, sen åkte vi in till stan =)
Idag har jag försökt få tillbaka min telefon men SIBA är så himla sega..
Efter det åkte jag timm Timrå och kollade på en film..
Inna jag åkte hem träffade jag Sandra och surra lite skit med henne inan jag åkte hem och lagade mat...
Nu sitter jag och väntar på atta A och M ska höra av sig och säga att de är på väg hit...
Vi ska dricka lite kaffe och surra ännu mer om igår och så..

Finns som sagt inte mycket att skriva med det kommer väl mer en annan dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback