Jaha, så kan de gå...

Till alla nyfikna läsare...
-Allt med anmälan har gått bra.
Den har gått vidare
-Försäkringsbolgaet har kollat upp min personskada, fått ersättning
De kommer även och kollar på bilen inom en snar framtid
-Den nya är på inggång, får den troligtvis till veckan
-Skåneresan är inställd
-Redovisningen i skolan är avklarad
-Har inte länkat på länge så gör de nu.

Något annat ni vill veta?



Dessutom så undrar jag hur det kommer sig att man kan umgås med folk som inte ens gillar en...
Jag menar, jag skulle aldrig kunna umgås med någon som ställer sig på min rivals sida om det skulle komma till bråk. Då kan man lika gärna gå till någon annan...
Snacka skit och ljuga finns det många som är bra på.. Jag menar om du bara kunde hålla mun så skulle det inte sluta så här.
Anklaga mig för att begå bedrägeri, jo men visst!! Är du läkare, - NEJ! var du med då de hände, - NEJ! Kan du betee dig, - NEJ! men då eftersom vi kommit fram till en så bra slutsatts så kan du vara tyst!

Det har ingeting med dig och J att göra, näe men det vet väl alla, så som du skrek på mig i lördags.. alla hörde ju dig trots att de regnade som de gjorde, jag hoppas du blev sjuk..

Om du har något att säga mig så ta det med mig i civilicerad ton och på ett ställe där man kan prata... Du har ju mitt nummer, men du kanske inte vågar ta tag i det.. Men men, använd bloggen du och skriv som du gör..
Det blir ju bara bättre...

Om du nu vill veta något kom och ta det med mig för annars är du bara feg! Dessutom så har jag bättre saker för mig än att gå och träffa dig, men om du så gärna vill de så får jag väl glra det då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback