Äventyr...

Det kan man inte direkt kalla det men ute var vi och på ställen som vi inte varit förrut...
Imorn är det skola igen och vi ska börja med Psykiatri och det kommer nog att bli väldigt intressant...
Kommer att bli mkt grupparbete med lite föreläsningar så jag hopppas att vi kan göra som vi gjorde sist, ledig mitt i veckan =P

I lördags så hade jag ne helt underbar kväll med världens bästa Annica. Det var väldigt kul att prata gamla minnen, vi har ju roligaste historian om hur vi träffades haha, den fick vi dra några gånger då vi var ut då hehe...
Ganska kul men helt klart underhållande...


Ang  P.
Och även att ta bort mig som vän på facebook, det är väl ändå överdrivet.. Nu får hon/han ju ge sig...
Jag har inte gjort ett dugg fel. Om det nu är så jag fått veta är det ju helt fel, hur faan kan man leva med sig själv om man gör så mot sin partner... Man kan ha hur många åsikter som helst om en sådan här sak men det hjälper ju inte att ha åsikter om de inte påverkar någon...
Personligen så tycker jag att man borde ha lite stake och kunna söga ifrån sjölv, men det är ju inte alla som kan de.. Tyvärr...



Näe nu ska jag försöka att sova se vad som händer imorn, blir ju först en tripp till härnösand, sen får man se vad som händer, ev träffa Mia, har inte varit med henne på länge =D

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du hon tog bort alla från facebook förutom dem gemensamma tjej vänner dem har t.om från bdb.. En sån svartsjuk person skulle jag aldrig kunna leva med iaf, nu så ska ju han byta nr oxå så bara vissa får nr:et väldigt fjantigt gjort! Men om man säger så här så P. har ju alltid vare den lite mesigare och har ju alltid vare lite för snäll som vi vet genom alla dessa år :P Men nu har det faktiskt gått lite till överdrift tykker jag med, det är inte samma P. som förut..

2009-09-21 @ 09:52:09
URL: http://Duvetvem..
Postat av: kamilla

tror jag vet vem ni pratar om.. sådär var han ju på högstadiet med när han var tillsammans med anna.. han är för snäll, låter flickvännen styra.

2009-09-22 @ 06:51:33
URL: http://kamillaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback