Trevlighet blir otrevlighet...

Man kan bli så jävulskt lurad så det finns inte...
Jag visste att du var lurig men inte trodde jag att du kunde betee dig så här..
Jag fattar inte varför du gör det  heller...
Först ska man vara revlig och snäll men sen tvärvänder det, bara så där, utan att man gjort något...
Ska det vara så svårt att bara vara trevlig, man behöver inte svara tillbaka eller vara spydig..
Det finns tillräcklingt med idioter här i världen du behöver inte vara en du med...
Jag vet mycket väl hur snäll och förstående du kan vara men man kan inte bara få och få,
Ibland måste man faktiskt kunna ge också..
Det har du verkligen inte visat att du kan, vet du ens hur man gör...
Jag fattar att du inte vill vara med mig med det betyder inte att man inte kan få prata ut nån gång ibland...
Hoppas att du ändra på dig, man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv...
Viktigaste delen i ens liv är hur man beter sig mot andra, för det är precis samma skrot och korn som man kommer att få tillbaka...

Rätta till dina misstag så löser det sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback