Trevligt...

Igår hade jag en bra dag bortsett från att man var lite trött...
Klev upp och inte sovit så mkt, men kom till skolan i alla fall, hade väldigt intressanta lektioner och sen fick vi sluta tidigare...
När vi kom hem runt två tiden, åkte jag och Mikka en sväng, sen släppte jag av henne innan jag åkte in mot stan, surra lite och hade trevligt...
Efter det blev man bjuden på middag vilket var väldigt trevligt... Har ínte hänt på länge...
Hela dagen var väldigt trevlig och uppiggande helt enkelt.. =P
Man behöver sådana dagar ibland...
Men när klockan närmade sig sju blev det bara massa tjaffs och skit, så hela kvällen blev bara kaos..
INGE KUL ALLS!

Men jag somnade i alla fall tillräckligt tidigt igår för att orka upp idag och det är ju bra.
Ikväll får man se vad som händer, har inga planer direkt men som sagt får se...


Dessutom är jag så himla less på SIBA så jag tror jag dör, de sa tre veckor men det har snart gått fyra och jag vill ha tillbaka min telefon, vad är det som kan ta sådsn tid att fixa, det var ju inget stort problem heller...
jaja men jag frå väl tillbaka den snart hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback