Trött?? Inte det minsta...

Jag fattar inte, det ska inte vara så svårt att somna men ändå kan jag inte det...
Jag ska lkiva upp och göra mig klar för skolan om mindre än 1½ timme, undra hur det kommer att gå då...
Jag kommer inte somna innan jag ska kliva upp utan jag kommer att somna i bilen på väg till Härnösand vilket inte alls är bra med tanke på att det är jag som ska köra...
Imorn kväll bli det i alla fall mys med tjejrna, hoppas att det blir väldigt trevligt, får se om det finns en liten chans att jag kanske kan sova innan vi ska pka iväg och kanske kan får vila en timme eller två innan vi ska käka...
Jag är väldugt ledsen tjejer men jag kommer att vara väldigt trött imorn... Jag får ladda upp med energidryck och annat som man kan hålla sig vaken med =P

Just nu sitter jag och kollar på förhäxad i tron om att jag ska lyckas somna men som skrivet, det går ju inte...

Igår var jag med Mikkah när hon skulle göra lite ärenden, idag skulle jag varit till skolan men jag hade så hemskt ont i halsen att jag inte vesste vart jag skulle ta vägen..
Då blev det hemma dag och man sov typ åtta timmar mer än vad man borde...
Så just nu är det segt i skolan, kan inte sova, CSN krånglar, måste ha kontakt med min förra skola, får inte ihop tillräcklingt med pengar till alla räkningar och sen det gamla vanliga..Men jag överlever nog...

Jag får hoppas på det bästa...

På söndag kommer min mormor hit och jag hoppas att hon kommer att trivas hon flyttar nämligen hit på söndag, hela vägen från skåne.. kommer att bli kul.. Synd att det är så långt från mig hon ska bo =P
hehe men det är ju ändå ganska nära, bättre än skåne i alla fall.. =D
Så jag med compani ska åka och hjälpa henne att lasta ur lastbilen =P

På måndag blir det skolan igen, jag kommer inte att kunna åka imorn, jag kommer att vara på tok för trött...
Jag känner redan nu att det kommer att gå åt helvete...
Jag är ledsen Mikka men jag kan inte köra imorn, jag vet att du gärna vill åka men jag kommer inte att orka..
Då måste jag ha en helvetes bra övertalningsförmåga på mig själv om man ska lyckas...


Ang. P.
Läste P:s flickväns blogg häromdagen och där skriver hon: "Sov ganska länge men vart ju väckt av att nån sludder kärring ringde på Patriks telefon inatt och sökte han. Tur att han ska byta nummer nu.."

Jag tycker att om man inte ens låter sin egen pojkvän han sin egen telefon ska hon inte klaga på att hon blir väckt, jag menar hon gjorde själv valet att ta hans telefon...
Jag i min vanliga ordning kommenterade, men det har hon givetvis tagit bort...
Jag orkar inte bry mig om det längre det får vara vad det är..
Jag tycker jävulskt synd om P men det kan man göra utan att man ska klaga på deras förhållande, men jag vet att jag inte är den enda.. Och sen har jag märkt en sak till, Tjejer som har med mig att göra på facebook har hon till och med tagit bort från hans sida, jag menar mig är det väl okej men varför blanda in andra i det som har med mig att göra...


Jag funderar hela tiden på om man ska börja blogga lika mkt som jag gjorde innan men just nu känns det bara jobbigt, det finns så himla mkt som jag skulle vilja få ut men kanske inte just här... Får se hur jag gör... Kanske skriver men man vet aldrig...

Även en sak till, varför ska alla vara så himla nyfikna så fort det är något med bråk eller någon som varit dum eller elak eller något illa har hänt, då känns det som att man har hur många vänner som helst, men de flesta vill bara ha en massa skvaller och sen är det bra, inga tröstande ord eller likande, ingenting...
Varför är det så tro, finns det ingen som kan svara på det...

Och det jobbigaste av allt är hur man glider ifrån en massa kompisar, jag önskar att man kunde ha lika bra kontakt med allihopa och kunna träffa alla lika ofta men det finns ju inte en chans i världen att det skulle gå...
Men nu svamlar jag på med en massa bara för att fylla ut och dryga ut tiden som att jag kanske kan bli trött någon gång... men det blir jag inte...
Men jag ska försöka koncentrera mig på att sova så jag kan komma upp om en timme eller så... haha det är så sjukt löjligt, sova en timme och sen gå i skolan en heldag för att sedan på kvällen ha mys med mig girls...

Och nu kom jag på en sak till =D
Min darling kommer hem nästa helg, jag hoppas att han gör det i alla fall, som det ser ut nu såp ska han komma hem i alla fall, då blir det mys på motorcyckel... =D
Kan inte sluta längta =D
Miss you som much...=D

Nu nu bär det av mot drömmarnas land och för hoppningsvis somn...
Natti natti alla...


KVÄLLENS BILD:


Kommentarer
Postat av: Malin..

Jo men du vet alla vill ju vara med på skvallret ju!



Och ang, P jadu säger jag bara han är en stooooor jävla toffel hjälte, hon har tage bort alla tjejer typ som han har haft en nära kontakt med vänner, fd flickvänner mm.. Jävligt löjligt men men .. Huvudsaken dem har det bra men jag tror ej p mår så bra som han utger sej må men så kan de vara ibland..

Tiden får utvisa vad som händer där borta mellan dem..

2009-09-25 @ 13:16:44
URL: http://Duvetvem..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback