Tupperware, något för dig?

Har köpt en jätte smart grej från Tupperware, man kan gör allt i den, det är en smart visp samtidigt som det är en hacka som man bara vrider på så har man tec färdighackad läk på mindre än en minut, du kan så gott som lägga ner en hel lök =P hehe

Jag och Mia.O var på möte idag och det gick toppen, fick veta en massa som jag inte visste förrut och sennär vi kom hem till mig för att ta en kopp te så hade hon sin hund Ronja med sig så hon fick leka av sig med våran lilla rackare till buse, och precis när de hade gått och jag gick ut för att plocka undan i vardagsrummet är den lilla rackaren så snabb att han ställer framrassarna på bordet och tar med sin en gamal tepåse och springer och lägger sig på sin bädd, vilket gör att ajg får trycka ner fingrarna i halsen på han för att få upp den! han tuggar på ALLT den där lilla busen, tur att han bara är valp då =P så det beteendet försvinner snart =P

Imorn är det skola igen och det går riktigt bra nu fakiskt, det är ju bara några få veckor kvar så jag tror nog att jag ska klara av det =P

Även att jag är ledig på fredag för jag ska jobba med Mia, det kommer att bli spännande har aldrig gjort något sådant =D

Men men, nu sitter jag i soffan och väntar på att grabbarna ska komma hem och slå sig ner bredvid, de skulle spela en sväng nu innan man ska sova. Jonas ska ju upp och jobba imorn och jag måste utt med lillen, han klara sig ju inte så länge nu i början =)

Helgen har varit toppen och den kunde verkligen inte bli bättre =D Även förra veckan var toppen, åkte och hämtade nya bilen på onsdagen och lämnade då in den gamla, fick en riktigt bra summa mellan, så nu har vä äntligen en bättre bil, drar mindre bensin men har mer utrymme =D

Näe nu är det dax för mig att sjunga på refrängen, dax att sova det vill säga, god natt och sov gott alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback