Stort grattis...

...till Jonnhy oxh Annica som i torsdags morse fick sin lilla Tristan!! =D Har var efterlängtad kan jag lova, nu har han äntligen kommit ut!!! =D Och dessutom är han såå hilma söööt!! Ska snooza på honom imorn om jag blir bättre ;)
Otroligt glad för eran skull... GRATTIS!!!

Idag är det söndag och även 3:e advent, dagen har spenderats med att fara ut till Söråker för att Jonas skulle klippa sig. Efter det for vi till sjösvedjan och hälsade på Jonas äldsta bror Henrik och hans Melinda... =) Vi fikade lite soh sen spelade vi ett jättekul kortspel som heter Phase10 eller nått sånt.. Himla roligt var det i alla fall och det är något som jag defenitivt kommer att vilja spela igen =)

Efter det for vi hem och jag käkade middag medans Jonas gjorde sig klar för att åka på julbord med jobbet.. =)
Så just nu sitter jag själv i lägenheten och väntar på att maten ska smälta och jag ska ha orken att krypa ner två trappor till Sophie =)
Hon ska få bjuda på te. ;)

När Jonas kommer hem ska vi se en film och bara mysa, för jag vill inte göra så himla mycket just nu. Var hemma från jobbet ända sedan i tisdags, jag blev hemskickad pga avv jag kräktes, det går ju magsjuka på jobbet så det var lika bra att pallra sig hem fick strikta order från kollegorna att ta det lugnt och slappa hela veckan, mådde bra dagen efter men då började halsen bråka med mig, Slemigt och kräkigt bara jag hostar. Vill inte bli sjukare än jag redan är. Imorn ska jag ringa till vårdcentralen och se om de kan hjälpa mig så jag får komma tillbaka till jobbet nån gång... =)

Hara bara tre veckor av jobb kvar. Det är en veckas jobb med fyra dagar eftersom jag blir hemma imorn, sen veckan efter det blir det oxå bara 4 dagars jobb för det är julafton och sista veckan blir det bara 4 dagar för då är det ju nyårsafton. Men om jag har tur får jag komma första veckan på 2011 oxå men det blir det bara en vecka med tre dagar för sen far vi ner till skåne!!! =D det är inte så lånht kvar nu!!! =D längtar som bara den... vill komma ner och träffa pappsen med flera!! =D

Näe nu tror jag att maten har lagt sig ordentligt så nu ska jag pallra mig neråt, för att slappa lite, surra skit och bara ha kul =D

Citat från Sophie! "Thank you for reading, over and out!!" =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback