1 vecka!

Jag började nedräkningen för länge sedan men nu känns det att det är nära! =D
Jag längtar som f*n tills nästa fredag för då far vi =D

Men det kan jag skriva mer om då ;) kommer ju att skriva resdagbok, men det blir ju på den andra bloggen ;)

Idag ska jag åka till Aktivator och skriva ut mitt CV sen ska jag lämna in det på arbetsförmedlingen, jag ska även få trag på kommun så jag kan få mina arbetsgivar intyg någon gång!
Utan dem kan jag inte skicka in och skickar jag inte in får jag ingen ersättning! =(

Jag hade inskolning på mitt soimmmarjobb igår och onsdags, ska ha två dagar nästa vecka oxå =)
Det är ett himla roligt jobb, synd bara att jag bara jobbsr fyra veckor, men under de veckorna jobbar jag ju tillräckligt för två månader haha =D

Nu ska jag gå och fixa mitt hår innan jag ska fara en massa ärenden. Jag ska även ha Natalie idag, får se vad vi ska hitta på...
Men imorn då är det den stor dagen då vi ska hitta på något med alla barnen.. =D
Ska åka och prata med Sussie idag och imorn och sen ska jag lämna wii:et så att det blir klart =P hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback