Dag 10 - Dag 11

Söndagen den 27 juni
Idag har vi inte gjort så himla mycket.  Vi åkte hem till Annis föräldrar och plocka ner partytältet från midsommar och solade oss lite. Vi fick även fika där innan vi åkte till trollabadet och solade och badade... men jag tror jag solade några låtar för länge, så jag blev lite röd, bara lite. ;)
Jag badade tre gånger tror jag men jag bwehöver inte sola så länge för att jag ska bli illröd!
Så jag hade lite ont i mina axlar när vi kom hem..

När vi väl kom hem så beställde vi pizza och kebabtallrik, smarrigt, det är så himla gott med mat från Pizzaboden!
Deras kebabsås är såååå himla god!
När vi äöntligen ätit klart så påbörjade vi en spelrunda av risk. Nu igen, jag vet. Men Jonas ville så himla gärna spela. =)
Vi avslutade denna rundan runt halv ett sen var det dax att sova ;)

Måndagen den 28 juni
Idag klev vi upp halv åtta för vi skulle fara vid halv nio, vi åkte upp till Växjö med släp.
Lillebror skulle äntligen flytta hem. Det var tänkt att vi skulle packa, plocka ur och städa. men sen kom vi på en smart grej. Vi parkerar på baksidan av huset och eftersom Danne hade sin lägenhet på bottenvåningen så kunde vi hoppa in och ut genom fönstret för att komma in och ut ur lägenheten.  Vi tog även ut alla möbler genom fönstret =D haha, såg ganska kul ut kan jag lova =P

När vi var klar med allt som skulle göras så åkte vi till McDonalds och käkade middag och sen gick vi på lite affärer innan vi begav oss hem. så nu sitter jag i vardagsrummet och scettas i skinfotöljen, medans Danne och Jonas sliter med att tömma släpvagnen och bilen på grejor för Jonas vill ju spela RISK, nu igen, jag kommer ju bli less innan vi kommer hem =P Ja men det äör ju bra att han har hittat något som han gillar som man kan göra tillsammans =D

Näe nu ska jag bege mig ut i skuggan och svalka mig lite innan vi ska spela =) Är så himla skönt att sitta där.. =D

Bye bye Sweden! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback