Dag 12

Tisdagen den 29 juni
Idag har vi gjort så himla mycket. Vi klev upp redan klockan åtta. =)
När vi kom in så var Anni redan vaken, så jag och Jonas tog en dussh och svalka av oss lite bränna som vi fått på rygg och axlar. =P
När vi kom ut och hade klätt på oss så åt vi frukost med Anni för då hade hon klivit upp. =) Vi surrade en massa sen var det dax för oss att packa in oss i bilen och fara mot den stora staden =D
vi var inne i Kristianstad vid halv elva och då gick vi in på en affär till pappa och handlade lite åt honom.
Sen for vi och irade runt som bara den bland affärerna som fanns där..

Runt halv ett var vi inne i stan och då parkerde vi bilen och bestämmde oss för att gå och ta en fika.
Vi åt spettkaka, muffins och tog en cola, sen vandra vi vidare, och eftersom jag har fått sådan otrolig bränna på mina axlar så köpte jag en BH med band runt nacken, så jag slapp ha dem över axlarna =P hehe, lite smart måste man vara =D

När våran p-tid tig slut gick vi tillbaka till bilen och kom på att vi hade glömt några affäer så vi la i mer pengar och gick en sväng till =) När vi väl kom tillbaka till bilen igen, så var det tänkt att jag skulle hitta ut från Kristianstad så jag körde åt det hållet som jag trodde var rätt, men det visade sig vara fel, så vi kom till någonstans som jag aldrig hade varit på och sen när jag trodde att vi till slut så hade vi skrivit in på GPS:en så var det bensinsnålaste vägen som var vald som alternativ. Vilket gjorde att vi fick den vägen som var dubbelt så lång. Så jag bestämde mig för att vi skulle ställa tillbaka till kortare tid och när vi gjort det lurade GPS:en ut oss på en lite grusväg som till slut tog slut ovh vi inte fick köra längre. =O  Vi blev tvungen att vända.
När vi kom ut på vanliga vägen igen ville GPS:en att vi skulle vända och åka tillbaka till stan, men det vägrade jag göra.
Jag körde åt mitt håll och kom in på en lite smal väg som till slut ledde till en större väg som sen ledde ut till vägen som jag ville hamnat på redan från början, och då äntligen var vi på väg hem =P (till pappa).

Innan vi kom hem till pappa så mellanlandade vi på pappas bors frus affär och hälsade på lite släkt där =D.
Det var himla trevligt har inte sett dem sedan förra sommaren. Fick även se bilder på det nyaste tillskottet i släkten. Ett gulligt litet kusinbarn =D
 
När vi kom hem så satt vi oss i soffan och tog det lugnt. Surra med pappa lite, sen kom Anni och då åkte pappa och hon till affärn för att handla sen blev det sen middag =P åt så sent som åtta. Och nu istter jag här igen. Även att jag redan har börjat planera för nästa resa som vi ska göra =D
Det kommer att bli så himla mysigt =) Hoppas det går som jag vill =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback