Dag 3

Lördagen 19 juni
Igår var vi som skrivet till farmor och ät middag, hon gör alltid så överdrivet mkt mat och sen var det efterrätt och efter det var det fika med kaffe och efter det så fick vi ta med oss en massa mat hem =P
När vi åkte hem regnade så mkt att jag fick köra jätte sakta såg ingenting. hehe
På kvällen blev det mys framför tv med Jonas och en film såklart =)

Söndagen 20 juni
Idag sov vi till tio, så nu tror jag vi har kommit ikapp med vår vanliga sömnrytm ;)
När vi klev upp väckte jag Danne och sen åt vi frukost tillsammans.
När vi var klar begav jag och Jonas oss ner till byn för att köpa middagen tills kvällen =)
Nu sitter vi och kollar lite på varsin dator och slöar =P
Pappa kommer hem från Danmark ikväll så vi får se vad som händer då.. =)

Är även väldigt glad för att Z sköter sig så bra, så idag är det en bra dag =D Ingenting kan gå fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback