Dag 4

Måndagen 21juni
Idag klev vi upp strax efter nio o h tog en dusch, åt frukost opch när Sandra och Danne klivit upp så började vi spela Sagom om ringen RISK..
Jag tror aldrig jag har spelat ett spel så länge som vi har spelat detta =D
Vi började spela runt elva tiden, sen tog vi en paus vid halv tre för att åka till byn och handla middag, när vi kom hem fortsatte vi spela och tog en paus när det var dax att ät, Åt grillat med pommes ch beasås. =P
När vi ätit klart så började vi spela igen och nu sitter de andra "töntarna" och min darling och kollar på fotboll spanien-honduras..
När det är slut så får vi väl se om vi spelar klart spelet eller inte =P hehe

Det har varit bra väder halva dagen, eller ja det har inte regnat i alla fall =) förrens nu på kvällen då det öste ner, så Jonas har verkligen valt bra semesterveckor, bara en massa regn =P

Imorn är det tänkt att vi ska åpka oc bada men om det fortsätter regna kan vi lika väl bada i vattenpölarna utanför =P eller I husvagnen om vi lämnar takluckan öppen ;)

Men vi får se imorn vad vi hittar på.. =)
Nu ska jag kolla lite på fotboll med min darling <3 =D

Och i bakgrunden är det skrik för det blev tydligen mål hehe =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback