Dag 6 - Dag 7

Onsdagen den 23 juni
Idag sov vi längre än vi brukar göra, vilket var väldigt skönt. När vi klev upp så gjorde vi inte så hinla mycket, det var tänkt att vi skulle åka och hitta på något men det blev inte så.
Vi åkte upp till Älmhult och gick på Maxi, det var tänkt att vi skulle åka och kolla på Ikea, eftersom det är grundstaden =P men vi åkte aldrig dit.
När vi kom hem vid fyra kolla vi lite på tv, sen efter middagen så åkte vi till Annis föräldrara och hälsade på och Jonas fick ett smakprov på danska, Annis föräldrar är ju från Danmark. =P
Han hade det inte så himla lätt ;)

Väl hemma igen så kollade vi på film, sen gick vi och la oss, somnade väldigt ganska sent =P

Torsdagen den 24 juni
Idag ringde klockan åtta, vi skulle kliva upp då, (notera att jag skrev skulle) men jag somnade om igen, Jonas klocka ringde igen klockan halv nio vilket gjorde mig lite irriterad, men vi klev upp, tog en dusch tillsammans, spara lite vatten ;)
När vi gjort oss klara så åkte vi mot Hässleholm, svängde av mot Kristanstad och sen in i Tykarp, väl inne så parkerade vi bilen och gick in i receptionen ovh köpte två biljetter till en guidad tur ner i Tykarpsgrottan. Turen började klocksn tio, den var slute halv elva.
Jag och Jonas åkte in tillbaka till Hässleholm, kollade runt på stan efter en ny plånbok till Jonas men vi hittade ingen som han gillade, vi får helt enkelt vänta tills nästa vecka =P
När vi hade snurra runt klart i Hässleholm åkte vi hem till min kusin Jenny, var hemma hos henne tills hennes blivande sambo kom hem.
Vi surrade lite sen begav vi oss ner till staden och gick på Infinity, en restaurang, men tydligen väldigt bra mat fick vi höra. =)
När vi hade ätit kan jag tala om att det verkligen var god mat =D
Vi gick tillbaka till Jennys lägenhet och pratade lite till sen åkte jag och Jonas hem. =)
När vi kom hem sa vi till alla soim ville följa med att vi funderade på att bada men visste inte om vi orkade, det slutade med att vi åkte i alla fall.
Jag, Jonas, Daniel, Sandra och Sahra åkte till Trollabadet nu igen, det var mkt skönare idag än i förrgår.
Vi badade en timme och lite mer sen klev vi upp och bytte om sen begav vi oss hem, till slut.

Nu sitter jag i köket och lyssnar oå Jonas som tjantar om att spela Risk, medans Danne vill spela Warcraft, Sandra springer omkring och vet inte vad hon ska göra, Sahra sjunger, Anni bakar tårta och pappa sitter vid datorn.

Men nu ska jag ta med mig en film och gå och mysa med Jonas i husvagenen, imorn händer det massor igen =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback