Dag 8

Fredagen den 25 juni
Idag klev vi upp hlav ela och gjorde oss klar för en lååång och trevlig kväll.. =)
Vi åkte till Annis föräldrar vid ett och när vi kom dit hade de slagit upp partytältet och dukat där. Det var jag, Jonas, Daniel, Sahra, Sandra, Anni, Pappa, Dorrit, Frode, Gert och Gytte som skulle vara där och fira =)
Runt två tiden började vi med att äta sill och nypotatis med gräddfil och hela kittet med snapps och allt. =)
Efeter det spelade vi kubb och då var det tjejerna mot killarna. Killarna vann båda gångerna. ;)
När vi hade spelat klart var det dax för fika, då bjöd Gytte på cheesekake med blåbär, hallon och jordgubbar på. så himla gott!! =D
Efter det blev det kaffe med sommartårta och sen blev det tävling i pilkastning. =)
När det vaqr klar var klockan halb sex kanske eller nått och då startades grillen medans vi andra diskade, plockade undan och "barnen" kollade på tv. =)
När grillen var klar så grillades det en massor, Det blev kött och kycklingklubba och pommes och potatissallad. =)
Det var så himla mkt mat hela degen, till slute när vi ätit klart det och plockat in så blev det jordgubbar. Jag tror inte jag har ätit så mkt jordgubbar på länge =P tror jag åt närmare två liter hehe =D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback