På torsdag äts det ärtsoppa...

....på lördag är det fest, mamma fyller nämligen 40 år =D
Dessutom så är det ju crousing i stan =P


Pratade med Mia Och Sussie igår och nu är det bestämmt att den 12 Juni så tar vi med barnen och hittar på något kul.=D
Och vad det blir bestämms beroensw på väder, men vi har två alterntiv och vi håller oss till dem, ett om det regnar och ett om det är sol. =) mer val än så behövs inte =P

Igår var jag på möte och fick alla mina jobbtimmar nlagda, så nu äör jag klar för hela juli, eller från den 5 när vi har kommit hem igen =D
Jag ska jobba 21 dagar av 28 under en 4 veckorsperiod =D Dessutom så är det 10 timmars pass! Kommer att bli en bra månad i augusti, min lön, Jonas lön + mina SKATTEPENGAR!!! =D
Och blir det så då har vi eb riktig bra plan för September =P men det tänker jag absolut inte avslöja =D hehe

Imorn är det fredag och jag ska inte göra någonting är det tänkt.. Jo kanske städa =P men det är ju bara något som måste göras ;)
På kvällen har vi inga stora planer men vi kommer nog inte sitta hemma hela kvällen, får se vart vi hamnar =)

Idag har jag ringat typ 10 samtal bara nu på morgen =P, det är mkt som ska fixas nu, försäkring, ams, alfa, skolan, kommunen ja med flera..  Så nu orkar jag inte med ett samtal till...


Näe nu är klockan snart halvtio och jag ska ta min långpromenad med Zäta så han får komma ut och röra på sig lite =)
Sen ska jag göra mig klar för att jobba... jag ska jobba från ett till fyra så det är inte många timmar men det är ju alltid något, bättre än ingenting i alla fall..

Sen måste jag bara citera Maria: "So long suckers!!"
Så himla bra sagt! haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback