Veckoplanering och Helgbus...

Måndag - tvätta, till näset
Tisdag - Jobba 8-17
Onsdag - Jobba 8-17, Möte 17:15
Tordag - Jobba 8-18, lämna iväg Zäta, packa det sista
Fredag - Packa ut allt i bilen, ät hos mormor - SEN ÄR VI PÅ VÄG!!!


Den här veckan ser ganska full ut för oss så jag hoppas att vi inte glömmer något viktigt... Har redan packa ner Cicci's present och det är det viktigaste =P
Jag ska snart ta och åka in över mot Birsta för jag ska träffa Majja, vi ska käka frukost och sen fixa lite inför resan, efter det bär det av in mot stan. Och till sist blir det tvättning medans Jonas förhoppningsvis åker till näset utan mig.. =P jag känner inte att jag hinner, men det blir nog bra ändå =)
Då ska han även in till mamma och hämta lite grejor som mormor har fixat till oss. =D

Igår kom Christian och Mija förbi innan de åkte hem till Sthlm, det var väldigt trevligt. Nästa gång är det vår tur att åka ner till dem.
Efter det hämtade vi Jonas mamma och bjöd henne på middag och spela lite spel, när vi skjutsade hem henne så träffa jag på Niklas och vi kollade på film och tog en fika =)
När jag kom hem igen var klockan halv elva så det vara bara att göra mig klar för att sova.

I lördags var vi till drakborgen som vi så länge har väntat på. Vi blev inte så många som jag hade hoppats på fast att jag hade förberett dem itid att vi skulle dit på lördagen.. Blev lite besviken på att de inte fick följa med när de hade vara så mkt tjat om det tidigare... Men vi hade så himla kul, det var Jag, Jonas, Matte, Mia, Natalie, Johan, Anki, Sussi pch Meja. Så himla roligt.. Nästa gång blir det ännu roligare men det blir ju nä vi kommer hem så klart =P

I fredags var vi till SLjustorp och grillade på ute, himla trevligt, Zäta fick vhansen att springa löst VÄLDIGT mkt, =P
Tror att han gillad det väldigt mkt =D han var helt slut när vi kom hem i alla fall =D
Denna helgen har bara varit toppen och jag ser fram emot nästa helg för även den kommer att vara topppen...

Jag ska försöka se till att skriva varje dag på resan men man vet ju aldrig det kan ju komma förhinder eller så har jag bara inte tillgång till internet, finns ju en del ställen där vi inte kommer åt det =P

Näe, nu ska jag gå en sväng med Zäta och sen bär det av att möta upp Majja, Smell you later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback