Vem bestämmer...

...vad som är för tidigt i ett förhållande?
...vad som man borde vänta med i ett förhållande?
...vad man inte borde göra i ett förhållande?
...över någons annans förhållande över huvud taget?

Det finns de som har ett förhållande och de som har vänner som inte står ut med deras lycka.
Pratade med en vän idag och hin har nyligen skaffa kille och de ska flytta ihop, men vänner till henne tycker att det är för tidigt för att de varit tillsammans i tre månader.
Men varför säger man att det är tidigt då?
Det finns ingen som kan avgöra vad som är tidigt i någon annans förhållande, så jag förstår inte varför alla ska lägga sig i allt hela tiden.

Sen finns det de människor som inte står ut med andras lycka utan de måste förstöra för att må bättre själv.
Man kan förstöra genom att tränga sig in emellan eller genom att göra något som den första personen planerade långt innan..
Jag menar om man planerar oc berättar detta för sina kompisar är det så himla fulöt gjort av kompisarna att gå och göra detta före.
Då stjäl man ju deras uppmärksamhet, hur kul är det på en skala. Alla har ju varit med om det någon gång tidigare...

Ville  bara kunna skriva av mig lite av det som man får höra runt över hela tiden, förstår inte folk som inte kan sluta lägga sig i och sköta sitt eget..

Nog om det...
Idag har jag varit på Vivsta och snurra på ( jobba lite) efter det åkte jag till någon jag inte träffa på länge, efter det begav jag mig in till stan och surrade med Mia och morgondagen och hur jag ska göra med parkeringen..
När jag kom hem så började jag slipa sovrummet och nu sitter jag här och funderar lite innan jag ska laga mat tills jonas kommer hem. Vilket borde vara om en halv timme =)


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Tre månader är inte för tidigt tycker jag... Jag tycker att man ska göra det som känns bäst för båda parter! När jag och min nuvarande sambo träffades så sov jag hos honom varje natt, tillslut tyckte vi att det var dumt att betala för min lägenhet när jag ändå alltid var hos honom... Det gick inte många månader innan vi flyttade ihop. Kan inte vi ses snart gumman? Jag saknar dig! Puss

2010-03-19 @ 08:51:47
URL: http://kamillaans,blogg.se
Postat av: Lina

Folk har för lite att göra så därför anser de att de kan lägga sig i andras liv, punkt slut.



Hör av dig nån dag när du är i närheten så kan vi träffas!

2010-04-01 @ 16:19:40
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback