Bara för att...

...jag tycker så =P
Har inte så himla mkt tid att skriva egentligen men gör det i alla fall...
Sitter och väntar på att sjukhuset ska ringa så jag kan åka någon gång och det är drygt att vänta...
Igår fick jag vänta på att få komma in och sen fick jag vänta i telefon innan jag kom fram och sen fick jag vänta för att det var stopp när vi åkte mot sjösvedjan.
Det är bara en massa vänta hela tiden...
Lite drygt less på väntan nu, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur det nu var..

I hgelgen blir det storfest. Mattias fyller 30 och han och Mia ska ha fest så det kommer att bli partaj =P hehe
Inte för att jag kan dricka men jag kommer ju ha kul i alla fall ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback