Söndag - Morsdag

(Ursäktar för mina småstavfel i förväg)
Dryga dagar...
Nu den senasre dagarna har varit tuff att ta sig igenom.. Speciellt i fredags, då vi var på begravning...
Var längesedan jag var på något sånt, men detta var riktigt jobbigt... Förstår inte varför något sånt ska hända just i vår omgivning, eller över huvud taget..
Jobbigt är det, men något som man måste gå igenom..

Imorn ska jag inte göra mkt, skolan är ju äntligen slut så nu är jag arbetslös och leter efter jobb, men om jag har tur så har jag ett till hösten =D

Idag var vi hos Jonas mamma och käkade, det var väldigt god mat, men det är det alltid där =D
Vi firade morsdag hos henne tillsammans med Mattias och Mia och Natalie. =D Otroligt trevligt...

Igår var vi och gick en långpromenad med Zäta, först fick han springa av sig och sen gick vi elljusspåret. =D
Han har blivit så himla duktig att lyssna på både mig och Jonas =D

I fredags var det tänkt att vi skulle hitta på något kul efter alla tråkigheter men det var ingen som ville höra av sig och säga att de skulle bli något kul, vi hade ringt och sagt att sällskapet skulle höra av sig men det gjorde de inte dessutom så sa de att eftersom vi inte hade hört av oss så då trodde de att vi inte ville följa med... Tji fick vi! Men vi dör inte av det inte...
Vi hade kul i alla fall ;)

Nu ska jag och Jonas slå oss ner och mysa med en film innan det blir natten och upp till jobbet fölr han imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback