Tidig morgon..

Idag är det tisdag och jag ska snart dra mig mot jobbet, men tänkte först slänga in lite ord =)
Igår var dagen väldigt lång, jobbade från 8:30 till 17:00. sen kl 18:00 var det dax för föräldramöte som varade till 20:00, sen när jag kom hem var det bara att möta sophie för hon skulle göra mig sällskap till middag för Danne och Jonas var på hockeyn.
När jag ätit klart var det dax för vår dagliga promenad, men vi bestämde oss för att inte gå den vanliga rundan, utan vi började gå mot Timrå för att se hur långt vi kom. =P
Vi kom till Timrå kyrka på 40 min, vilket jag tycker är bra =) När vi kom dit satt vi ner tio minuter sen kom Jonas och plockade upp oss, så vi fick skjuts hem =)

Idag ska vi åka och äta hos mormor, jag ska få lite nybakat bröd, då får hon bjuda på middag sammtidigt...
Och ikväll är det efterlängtade DHW!! =D Missar inte ett avsnitt, men nu måste jag slänga på mig lite kläder och åka till jobbet, så jag inte kommer försent =)

ha en bra dag! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback