Hm ska jag fixa håret

Nu sitter jag och funderar på om jag ska fixa slingor i håret eller inte.
Det skulle vara kul att fixa det, men jag vet inte vilken färg som jag ska ha....
Jag får se när Mikaela är oxh fixar sina om jag blir sugen att göra det då också...
Jag har varit ner på Timråbo idag och frågat om diskmaskin och då ska man ringa till en snubbe mellan 8.00 och 10.00 så jag får liva upp i tid imorn så jag kan göra det.. skulle vara skönt att få det fixat så man slipper ha den bara ståendes i lägenheten...
Någon mer jag ska göra imorn är att förbereda middagen.. min mamma kommer att äta hos oss imorn och då blir det fin middag...

Kommentarer
Postat av: kikki

välkommen hem... :-)

2008-08-06 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback