SKIT BIL

Jaha då har man problem med bilen också.
Jag och mamma var i stan idag och då hörde vi att det lät konstigt från vänster framhjul men när jag kom hem och öppnade motorhuven så kom det från en rem, vi konstaterade att det var drivremmen vilket gör att vi måst ta ut bilen på Näset och hissa upp den så vi kan laga den. men det värsta är att det är något som gör att remmen går sönder, något som skär mot den, så skulle jag köpa en ny skulle den bara gå sönder igen...
Jag får se vad Tommy säger, han ska komma och kolla på det när han hinner.
Så vi måste låna bil av grannen för att kunna ta oss till och från bion ikväll.
Nu får jag hoppas att det inte blir för dyrt att laga bilen för jag har ju inte så mycket pengar att jag kan fixa bilen och datorn, allt blir bara skit just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback