Min Lista!

Namn/blogg: Malin Einarsson, hm vet du inte det :o
Födelsedag: 19 november
Födelseort:
Sundsvall
Ögonfärg:
Blå
Hårfärg: Orginal - Ljusblond, just nu - mellanbrun
Syskon: Lillebror Daniel
Mina intressen: Vänner, familj, böcker, musik, datorer, resa.
Roligaste skolämnet : Hm, ja inte matte i alla fall
Djur jag tycker om:
Katter och hundar är mina största favoriter.
Godaste mat jag vet:
Skulle nog bli fisk i olika rätter. ;)
Favorit godis: Sura godisar gillar jag bäst, men ska sluta äta så får byta till nötter.
Bästa bok jag läst: Jag älskar Harry Potter böckerna de slår helt klart filmerna.
Bästa musikgrupp/artist: Jag har fastnat för Infernal.
Bästa låt: Måste säga pass på den för tillfället.
Bästa film: Måste vara Armageddon... *snyft* och X-man 1-3
Favoritpogram på tv: Project Runway, Desperate Housewives, Kyle XY och One tree hill.
Person jag beundrar: Min mamma har alltid varit den person jag beundrar mest. Hon är den enda riktiga bästa kompis man kan ha.
Jag gillar bäst: Vara med Jimmie, underbarast på denna jord.
Jag avskyr mest: Lögner och orättvisor.
Kille/tjej jag vill ha chans på: Haha, nöjer mig med Jimmie.
Min högsta önskan: Just nu är det att få en egen lägenhet.. Det önskar jag mig mest av allt nu.
Vad jag helst vill bli: Lärare, 1:an - 6:an ( studerar för fullt).


Kopiera gärna och svara på frågor du med. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback