Lillebror kommer!!!

Ikväll kommer min kära lillebror hit, jag ska hämta han i stan ikväll.. Han ska sova hemma hos oss i natt. =)
Jag klev upp vid elva och könde att jag hade så ont magen och huvudet att jag inte visste vart jag skulle ta vägen så jag ringde och sjukanmälde mig från jobbet... Nu har jag vilat och känner att det börjat bli bättre som tur är...
Om en timme ska vi åka in till stan och äta, vi ska ha tjejmiddag, Jag, Mikka, Sandra, Mia och Sofie. Det kommer troligtvis bli väldigt trevligt.. hoppas jag. =D
Igår var jag och Mikka till stan väldigt länge, där inne träffade vi Olle och hans kompisgäng, var till Sandra på Shell och sen stötte vi även på Thomas då han  var ute och åkte, när vi åkte hem så tyckte Mikka att hon skulle träna på vänstersväng, jag tror att vi körde nästan 30 varv i en och samma rondell... =P Lite yr man blev då då... haha
Nu ska jag göra mig klar så vi kan åka in tll stan, kavr över sex kommer Mikka och resten hit och då åker vi in till stan och ska äta. Sen bär det av hemmåt runt nio och så ska de ut en sväng med hundarna, sen ska vi åka in till stan och möta min lillebror. Sandra ska på jobbet, vi svänger väl förbi där en sväng oxå skulle jag tro.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback