Nyårsafton imorn...

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade så himla mkt som jag gjorde ett tag förrut... men nu ska jag skriva så mkt jag hinner...
Ifredags så kom Danne vi var på stan till halv tre sen åkte vi hem.. Vi hälsade på Sandra och våra söta små pojkar...
I lördags så åkte och, min lillebror och Tommy till Hassela, vi fick det i julklapp, en heldag med, liftkort, utrustning, mat och resa deam och tillbaka. det var sååå himla roligt.. måste göra det igen.. =D
TACK TOMMY!!!
Jag hade väldigt int mina ben dock men det går över.. När vi kom hem så åt vi middag hos oss, mamma, Tommy, Danne, Jimmie och jag... Efter det så åkte vi så klart in till stan igen och körde lite... vi träffade en hel del folk där inne, det var jag Mikka och Backman i varsin bil och såklart Sandra men hon var ju på jobbet tyvärr.. =(
Vi var i stan till klocken blev tre sen åkte vi till Akuten, för jag hade vridit mitt knä på någon vänster så jag hade fått ont och det hade börjat svullna, inge bra, de sa att de inte kunde göra så mkt mer än att linda det, så de gjorde de...
På söndagen så jobbade jag och då ahde mitt ben blivit ännu värre, så det var bara att åka in igen.. Vi skjutsade hem mamma och efter det åkte vi direkt till akuten, vi kom dit runt fem och var inte därifrån förrens halv tio (som tur var syntes det inget på röntgen så jag fick gå hem med ett par kryckor... lite mindre roligt), då åkte vi till McDonalds och käkade för det hade ingen av oss gjort efter tre...  Sen kom Mikka och Sandra in till oss och pratade lite, Sandra begav sig sen till jobbet och vi kom efter, åkte dit och var med henne en stund innan vi åkte hem... Då var det dax för sängen, skulle upp tidigt på Måndagen.
Igår (måndag) åkte vi hem till Tommys föräldrar på Näset och firade julafton, det var väldigt trevligt, god mat och fina julklappar, alla blev sååå himla nöjda, när vi sedan åkte därifrån åkte vi in på Elgiganten och köpte oss en tv, för våra julklappspengar, den står så fint i vardagsrummet nu... =)
När vi kom hem begav vi oss för att sladda lite så det blev en vändapå vårt "nya ställe" väldigt roligt må ni tro... hihi
Idag klev vi upp åtta och duschade gjorde oss klar för att åka till stan, Danne hade fått en väldigt fin födelsedagspresent av mamma och Tommy... En tattoering, så jag gjorde en till på samma gång, den blev skit snygg, nu har jag fyra stycken sammanlagt...
Får lägga in en bild när den har läkt..
Men nu ska jag ut till Mikka som står utanför och väntar på mig...
Ni får ha en trevlig nyårsaftorn och en fortsatt trevlig vecka...
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hej gumman! Hoppas du haft en bra jul och att du får ett bra år. Din länk till mig går till ngn annan blogg.. Bara så du vet :)

2009-01-06 @ 10:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback