Snart middagstime...

Idag sov vi väldigt länge... Men jag hade ställt klockan på tio så jag skulle orka jobba imorn, men jag orkade inte kliva upp då så vi sov till elva istället, och då kom mamma hit, skulle äta lunch men det gjorde hon inte, hoon vilade en stund på soffan istället.. Vid haöv ett så åkte Sofie hem till sig och strax efter det så kom Maja hit och vi pratade lite om hur det gick på hennes jobb och annat, sen skulle hon gå, så nu sitter jag hör och väntar på att jag ska få kraft till att laga mat, men först så måste jag ner till byn och handla lite sallad så vi kan gör den maten som det är tänkt att vi ska göra.. =P
Ikväll ska jag troligtvis göra ingenting, sova tidigt så jag orkar upp imorn... Jobba imorn mellan 8-16, men det kommer att gå bra, jag börjar ju inte så tidigt i alla fall.. =D
Ha en trevlig kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback