Tidsfördriv igen!! Hur många finns det.. haha

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 
3 st
Vilken svordom använder du mest?
Så mycket svär jag inte
Äger du en iPod?
Nop!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 
Troligast nio ;)
Hur många resväskor äger du? 
Alldeles för många
Var köper du dina matvaror ifrån? 
Ica Maxi, Willys, Coop, City Gross
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Det är nog lika på den...
Vilken var den senaste filmen du såg?
Oj, jag tror det var... näe du kommer inte ihåg..
Har någon av dina vänner barn?
Jaa, några stycken
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? 
Finns mycket som jag/vi skulle behöva just nu..
Har någon någonsin kallat dig lat?
Jadå och alldeles för många haha ;)
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Jordgubbsmjälk
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja massvis, är bästa hemlighetshållaren...
Använder du huvtröjor?
Jajamen, kanske lite ofta
Kan du vissla? 
Jamensan!
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej,
Vem var den senaste som ringde dig?
Thomas
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? 
Det finns det alltid någon som gör..
Tittade du på tecknat när du var liten?
Alltid
Hur många syskon har du?
1 lillebror.
Vilken film kan du alla replikerna till? 
Pirates of the Caribbean
Äger du några band-t-shirts?
Haha Nejnej..
När flög du senast?
Förra sommaren, privatflyg över Timrå och Sundsvall.
Hur många stolar står runt ditt köksbord? 
4 st
Läser du för skojs skull?
Alltid, är ju kul att läsa..
Pratar du några andra språk?
Engelska, och teckenspråk, men det är ju inte prata?
Diskar du din egen disk? 
Vi delar på de sysslorna ;)
Har du gråtit offentligt?
Japp, inget fel med att visa känslor ;p
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja det tycker jag i alla fall
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? 
Har en Piercing  i näsan och tre tatueringar och en till ska det bli minst..
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Tänket inte så mycket på dejter, har ju min Jimmie..
Kan du kasta macka?
Ja.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Vad gör det om man har det..
Har du en blogg?
Näe, vad tror du... haha dum fråga, dumt svar
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Ja du det kan nog ha varit pedagogikämnen
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor!
Gillar du din boendesituation? 
NjJa den duger tills vidare
Vilken är din favoritfrukt?
Melon, kiwi, Pyshalis, om det räknas
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, det tänker jag inte på..
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
21
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja det vore konstigt om jag inte var det...
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Jimmie skulle jag gissa
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De tyckte att jag liknade en Malin så då blev det en Malin
Gillar du senap?
Absolut inte..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? 
Ja det skulle verkligen vara roligt
Sover du på sida, mage eller rygg? 
Sidan och rygg.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Näe, det tror jag inte
Tycker du om att krama folk?
Ja det är ju mysigt
Skulle du säga att du är trendig?
Näe inte direkt. har det som är bekvämt på mig
Äger du en digitalkamera? 
Självklart :D
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Skulle nog inte hamna i den sittsen, har ju Jimmie =D
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
? tittar inte på det..
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
En stor och en liten är bort..
Tycker du att du är attraktiv? 
Haha det bror på när...
Vad är du allergisk mot? 
Glutenallergiker
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Haha, nej
Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Jag gillar ju namnet Elisabeth, men tror inte man kan bestämma det på förhand, svårt 
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Ursäkta mej, men jag mår lite..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback