Gårdagen/idag... =D

Igår började dagen med att jag skulle kliva upp sju och åka till Laggabergs skola och jobba mellan åtta och hav fem, Jag var sååå hilma trött (nu igen) när jag klev upp.. Men jag klarade av dagen och jag kom hem, när jag kom hem hade mamma och Tommy kommit för de skulle äta middag hos oss och sen skulle vi fika och jag skulle få min paketer... =D Det blev Chilie con carne med ris till middag och kaffe med bullar och kakor till efterrätt. Det var en riktigt trevlig kväll.
På jobbet så var jag ute och var fritidsvakt så att de inte skulle hända något när de åkte pulka i backen utanför, alla upp till och med trean måste ha hjälm men det hindrar ju inte en olycka...
Det slutade med att ajg oxå åkte två svängar med en "pulka" det var som en madrass som man åkte på, så idag har jag jätte ont och ett blåmärke på rumpan... Men har man kul så har man, då ska det kännas...
På kvällen så kollade jag och mamma igenom vinden efter julsaker, pynt osv, vi hittade en hel del, jag fick lite om mamma tog med sig resten hem till Tommy och henne när han kom och hämtade henne på kvällen. Thomas kom även förbi en stund och tog ännu en bulle eller två, de måste ju ta slut så de inte blir gamla som förra gången.. =D
Det slutade med att vi spelade några rundor "Rayman" på mitt Wii, han skulle vara bättre än mig men det var han inte... haha Jag är bäst på det där.. =P
Idag så klev jag upp sju och gjorde mig klar för ännu en dag på jobbet. Jag var ännu tröttare idag än jag var igår. Och när jag var där fick jag veta att vi skulle på en förställning klockan elva till tolv, det var väldigt roligt faktiskt men jag höll på att somna... När vi kom tilbaka var det bara en timme kvar och då hade vi avslappning och jag häll i den, det gjorde ju inte min trötthet bättre, men jag överlevde, slutade halv två och då åkte jag hem och la mig på soffan för tat vila lite men det blev mer kolla på tv än vila kanske slumra till några gånger men det var då inte länge... hehe
Sen kom "min älskling" (inte Jimmie) och vi satt oss och kolla lite på tv och snacka lite skit, nu sitter vi och inte gör så mkt, vi funderar på om vi ska åka in till stan, men jag vet inte hur länge hon ska stanna. =D
Men vi märker väl det så småningom.. Nu ska vi laga lite mat och sen äta den tänkte jag... Får se om det smakar gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback