Trött som bara den...

I lördags så hade jag ingenting planerat så jag messade till Annika och frågade om jag kunde komma dit en stund, det fick jag. Men innan jag åkte dit så åkte jag förbi och pratde lite med Thomas och sen bev klockan åtta innan jag åkte till Annika, då följde Mikka med och hon var där en kvart kanske sen var hon tvungen att åka tillbaka till Lögde där hon hjälpte sin mamma.
Jag var kvar hos Annika till klcokan blev kvart över elva, då pkte vi in till stan och Annika träffade en killkompis, när de var klart så åkte Annika hem och jag åkte bort till MAX skulle träffa folk, när jag kom dit så var de jag skull träffa inte där så jag väntade på dem, sen kom Thomas in och jag pratade lite med honom och sen fick han ett samtal om att han skulle skjutsa och precis innan det så hade Mikka kommit in med folk så hn var inne en stund och strax efter det så kom Olle och Oliver och vi umgicks och pratade med dem lite. När Mikka kom tillbaka så åkte vi en svänf eller två innna  vi bestämmde oss för att köra dirven på max och beställa lite mat. =P
Klockan var då kvart i fyra. När vi hade ätit upp och städat upp efter maten så tog vi en sväng till innan vi släppte av grabbarna och då åkte jag och Mikka i en varsin bil hem och när vi nästan var hemma körde en Dåre i en saab om hos.. Gasa på som bara den precis inann första avfarten till Timrå. Det var såklart Thomas vem skulle det annnars vara...
När vi kom hem till mig så ställde vi min bil och jag följde med Mikka att hämta Forsell i Fagervik och när vi kom tillbaka hem så var klockan kvart  fem och jag var sååå himla trött efter den långa dagen. Men det värsta va allt var att vi skulle upp mellan tio och elva dagen efter...
På söndagen klev jag upp leva och duschade gjorde mig klar för att åka ut till Näset. KLcokan tolv hade vi lämnat Timrå och var på väg mot Näset, vi skulle vara där klockan 13.00 men vi kom dit redan tjugo i så vi kom dit före mamma och Tommy. Vi fikade lite tårta och vi öppnade presenter, jag fick pengar till Soffan som jag och Jimmie ska köpa efter jul och John fick paket för han fyller år på tisdag och sen fick Tommy paket för det var farsdag.
Efter att paketöppnandet var klart och vi ätit fikan så var det dax att börja på Middagen, det blev Älgkött med kokt potatis och hemmagjord brunsås, wokade grönsaker och lite annat. Det var sååå gott, jag blev sp mätt att jag inte orkade någon efterrätt.
När klcokan var kavrt över fyra åkte jag och Jimmie hemmåt, det var väldigt mörkt ute då och jag hade fått "rallytips" jag Tommys mamma, den krokiga vägen hem var lättare att köra fort på när det var mörkt för då såg man lättare om man fick möte eller inte, men det var då inte lätt att köra fort på den vägen, jag kan ju inte den utantill precis...
Väl hemma la vi oss i soffan och gjorde det bekvämt för oss kollade på film och hade det mysigt.. Jag kom i säng runt elva och jag sov sååå himla gott hela natten...
Måndag/idag så bakande jag nör klcokan ringde tio men jag kände mig så trött att jag inte vill ekliva upp, så jag snozade lite och när jag vaknade näsa gång så tänkte jag äh nu får jag kliva upp klockan är ju tolv, så jag klev upp och när jag kommer ut i köket så ser jag att jag har kollat fel på min klocka på mobilen och klockan är egentligen halv två. Det blev en lååång skönhetsömn för mig i natt så jag hoppas att jag kommer isäng itid och att jag kan somna så jag orkar jobba imorn..
Idag så ska jag kolla på desperate Housewivis med Mikka men innan det ska jag till Birsta och köpa hänglås för de som vi har på vinden kommer jag snart att gå upp och bryta sönder, jag har tappapt bort en lite nyckel så jag måste bryra upp det för att få tag på julsakerna...
Men det får vi se hur det går med den saken.. =P
Jag tänkte jag skulle kolla på en röd bilklädsel till min bil men jag ska inte köpa någon än får jag vill inte att en viss annan ska köpa likadan för kan man inte komma på något eget så gör man ju andra gör...
Men jag vet i alla fall vilken jag vill ha, har sagt det ända sedan jag fick bilen att jag ska ha den så vi får väl sen om jag köper den eller inte... men jag vet ju att jag inte ska berätta det förrens jag har sett vilken en viss annan ska ha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback